OBCHODNÍ PODMÍNKY


1. ÚVOD
 
1.1
Tento nákupní řád (resp. obchodní podmínky) ustanovuje podmínky pro nákup mezi provozovatelem internetového obchodu KUDA PACKAGING (dále jen prodejce) a zákazníkem (dále jen kupující). Provozovatelem je společnost Ing. Kuda Pavel, se sídlem Oty Kovala 1108, 33441 Dobřany, IČO 70022577, DPH CZ7807144928. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Nákup je možný pouze nikoli spotřebitelem - firma nebo živnostník podnikající v České Republice. Je-li smluvní stranou nikoliv spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel).

1.2. VYMEZENÍ POJMŮ
 
1.2.1
Smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.
1.2.2
Dodavatel/prodávající - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přimo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
1.2.3
Kupující/spotřebitel - je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Spotřebitel nemůže nakupovat v tomto eshopu a uzavírat tak s prodejcem kupní smlouvu a jeho objednávky jsou považovány za neplatné. Klamavé vystupování jako nikoli spotřebitel opravňuje prodávajícího účtovat náklady tímto jednáním vzniklé.
1.2.4
Kupující/nikoli spotřebitel - je fyzická nebo právnická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
 
1.2.5
Kupní smlouva - návrhem na uzavření kupní smlouvy je uvedení nabídky v internetovém obchodě www.sesivacky.cz, kupní smlouva vzniká přijetím objednávky prodávajícím, které je emailové nebo telefonické a informuje o dostupnosti, platnosti ceny a termín odeslání zboží. Potvrzením objednávky prodávajícím však nemá vliv na vznik samotné kupní smlouvy. Od momentu potvrzení prodávajícího mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
 
1.2.6
Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách - uzavření kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Povinností kupujícího je si obchodní podmínky vytisknout. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebráni-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného plnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně upravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a povinná reprodukce kupujícím.
 
2. OBJEDNÁVKA
2.1
Objednávku je možné učinit on-line košíkem, telefonicky, emailem.
2.2
Jakákoliv forma objednávky zmíněná v bodě 2.1 je závazná pro kupujícího.
2.3
Objednáním zboží kupující akceptuje obchodní podmínky - nákupní řád a reklamační řád vystavený prodejcem (obecně obchodní podmínky).
2.4
Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu údaje potřebné k úspěšnému splnění objednávky. Registrace do eshopu je povinná a bez ní nelze elektronicky zboží objednat.
2.5
Kupní smlouva je uzavřena v momentu přijetí objednávky kupujícího prodávajícím, dle výše uvedeného způsobu. Automatické emailové potvrzení na vznik smlouvy nemá vliv a je pouze informativní shrnutí pro potřeby kupujícího.
2.6
Objednané zboží se stává majetkem kupujícího až po zaplacení a převzetí zboží.
2.7
Objednáním zboží kupující dává souhlas prodávajícímu k používání osobních údajů k interním potřebám prodávajícího. Viz. Ochrana osobních údajů.

3. REKLAMACE

3.1
Reklamace zboží se řídí reklamačním řádem provozovatele internetového obchodu v souladu s příslušnými zákony České republiky.
3.2
Reklamace zásilky tj. poškození či jiné nesrovnalosti kupující oznámí prodávajícímu bez prodlení po převzetí zboží do 24 hodin, tak aby nebyla znemožněna reklamace u dopravce.

4. ODSTOUPENÍ KUPUJÍCÍHO OD KUPNÍ SMLOUVY UZAVŘENÉ ZA POMOCI PROSTŘEDKŮ DÁLKOVÉ KOMUNIKACE
4.1
Kupující deklaruje dokončením objednávky, že je nikoli spotřebitelem (tzn. deklaruje že je firma nebo živnostník) ve smyslu těchto obchodních podmínek a proto chápe a akceptuje, že se na něj nevztahují paragrafy §53, odst.7 a §54 občanského zákoníku, kde má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy do doby 14ti dnů od doručení zboží, přičemž projev vůle o odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu doručen nejpozději 14. den po převzetí věci. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží. 
 
V případě, že se kupující a prodávající dohodnou na vrácení zboží, tak zboží bude vráceno v původním nepoškozeném obalu, nebude použito nebo poškozeno a bude kompletní (tzn. příslušenství, záruční list, návod, díly, atd). Zboží neposílejte v žádném případě na dobírku a bez oznámení prodávajícím. Případné finanční plnění bude provedeno účetním dobropisem (nutné potvrzení převzetí) a následně převodem na bankovní účet, nejpozději do 14-ti dnů od obdržení potvrzeného převzetí dobropisu. V případě nesplnění uvedených podmínek bude takové odstoupení od smlouvy akceptováno, ale kupujícímu bude vyúčtována náhrada vzniklého snížení hodnoty věci. Vztahuje se na smlouvu uzavřenou na dálku.
 
 
4.2
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy dle bodu 4.1 v těchto případech:.
a)
na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
b)
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
c)
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
d)
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal
e)
na dodávku novin, periodik a časopisů
f)
spočívajících ve hře nebo loterii
g)
použil zboží takovým způsobem, že klesla její užitná hodnota (např. akumulátory, plynové bombičky, náplně jiného charakteru, atp.)
 
5. PRÁVA A POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO
 
5.1
Prodávající má za povinost splnit závaznou objednávku kupujícího, zboží odeslat v kupujícím potvrzeném termínu.
5.2
Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad. Je-li kupující plátce DPH s rozpisem DPH.
5.3
Prodávající potvrdí kupujícímu záruční list, pokud je u výrobku přiložen.
5.4
Po odstoupení kupujícího od smlouvy provede prodávající posouzení požadavku bez zbytečných odkladů. Nejdéle do 30-ti dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Finanční plnění bude provedeno účetním dobropisem (nutné potvrzení převzetí) a následně převodem na bankovní účet, nejpozději do 14-ti dnů od obdržení potvrzeného převzetí dobropisu.
5.5
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, jestliže kupující není schopen finančně plnit podmínky kupní smlouvy.
5.6
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, jestliže kupující odmítne objednané zboží převzít. Pokud kupující objednané zboží nepřevezme není dotčeno právo prodávajícího na uhrazení nákladů kupujícím spojených se zmařenou dodávkou a to zejména čas nutný ke zpracování obchodného případu, náklady na dopravu, jiné nálady spojené s zpracováním obchodu.
5.7
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, stane-li se plnění nemožné, zboží se nevyrábí, změní-li se výrazně cena, změní-li se výrazně dodací lhůta, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.
5.8
Změna ceny je vyhrazena - chybně uvedená cena, chyba systému, chybné zadání, lidský faktor apod.
5.9
Dle zákona na ochranu osobních údajů se prodávájící zavazuje k neposkytnutí osobních údajů třetím osobám.

6. PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO
 
6.1
Kupující je povinen uvést prodávajícímu osobní údaje potřebné k úspešnému plnění objednávky formou kompletní registrace v eshopu.
6.2
Finanční plnění provede kupující v řádném termínu.
6.3
Kupující převezme zboží v řádném termínu.
6.4
Není-li prodávající schopen z jakýchkoliv důvodů plnit objednávku kupujícího, má kupující právo od objednávky odstoupit.
6.5
Kupující uzavřením objednávky deklaruje, že je firma nebo živnostník a má status nikoli spotřebitele a nakupuje pro své podnikatelské účely. Kupující chápe a akceptuje, že nemá právo na odstoupení od kupní smlouvy dle § 53 (7) ObčZ. Viz. čl 4. protože v tomto eshopu mohou nakupovat pouze nikoli spotřebitelé.
6.6
Požádá-li kupující prodejce o výmaz osobních údajů z databáze musí tak prodávající bez prodlení učinit.
6.7
Nepřevezme-li kupující objednané zboží v termínu a bude chtít zboží zaslat opětovně, pak nese původní i další náklady na dodání v plné výši.
6.8
Nepřevezme-li kupující objednané zboží v termínu nebo odmítne-li objednané zboží převzít a o zboží již nebude mít dále zájem, bude prodávající požadovat proplacení všech vynaložených nákladů spojených s plněním objednávky kupujícího a vynaložených nákladů na zaslání výzvy.

7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

7.1
Dnem učinění závazné objednávky se nákupní řád prodávajícího stává pro kupujícího závazným.
7.2
Starší verze nákupního řádu jsou k dispozici na vyžádání na emailu kuda@obalar.cz

7.3 Prohlášení EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. toto prohlášení se týká nákupu při osobním odběru a platbě v hotovosti na naší adrese.
 
7.4 Nabídka zboží a odchylky od objednávek
 
Prodávající a kupující se dohodli, že 
 
- Změny specifikací produktů realizované výrobcem ve smyslu zvýšení užitné hodnoty nejsou důvodem pro odstoupení od smlouvy. Vzhledem k tomu, že výrobce změny provádí bez oficiálního prohlášení, tak prodávající neprodleně internetovou nabídku aktualizuje, ihned po zjištění změny.
- Barevné odchylky jsou vyhrazeny prodávajícím a nejsou důvodem pro odstoupení od smlouvy.
- Nabízené zboží je prodávajícím označeno a to vč. obalů. Značení může nahrazovat nebo doplňovat původní značení výrobce. Značení brání záměně za výrobky, které nebyly dodány prodávajícím . Značení není důvodem pro odstoupení od smlouvy. Prodávající je oprávněn zaslat zboží v modifikovaném/novém/bez obalu, pokud původní obal neumožňuje opětovné zabalení po značení. 
- Změna jednotkového balení není důvodem pro odstoupení od smlouvy pokud množství nebude vyšší než 10%. O větších změnách má povinnost prodávající kupujícího informovat a získat jeho souhlas.
- Marketingové označení produktů v eshopu se neshoduje s označením na prodejních dokladech, ale jsou zachovány deklarované vlastnosti a původ.
 
7.5. Memorandum o řešení problémů
 
Kupující oznámí své pochybnosti/reklamace/stížnosti prodávajícímu na info@kuda-packaging.com 
Prodávající obratem bude reagovat na podněty kupujícího. 
 
Pokud kupující nebude spokojený s navrhovaným řešením, prodávající poskytne maximální součinnost s institucemi, které zákazník osloví.
 
Všechny spory budou řešeny výhradně v rámci právního řádu a institucí České Republiky.
 
 
 
 
 
Odeslat článek známému   Vytisknout